dissabte, 28 d’agost del 2010

HOLA A TOTS!!

Gràcies a tots els que intenteu que entri més, deixant-me salutacions i petits comentaris per veure si m'hi animo, però ja us vaig dir que seria difícil, doncs el maleït Facebook em té absorbits els pocs moments lliures que tinc.

De vegades, encara recordo aquells temps en què jo tenia una vida, però això era abans de conèixer en Facebook, crec que l'he de deixar, la nostra relació m'està anorreant, li dedico tota la meva vida a ell, i ell no em deixa un moment per mi.

Sé que no serà fàcil, però de vegades s'han de prendre aquestes dures decisions.

Que en penseu, el deixo o provo primer de parlar-li a veure si em dóna una mica més de llibertat?

Dir adéu a les meves vaquetes del Farmville i als meus pastissets del Cafe World, tot plegat és molt dur. Us demano consell.

Gràcies.

2 comentaris:

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Hola Merceneta! Jo crec que no cal que deixis del tot el Facebook. Simplement fes-te uns horaris per dedicar-te a cadascuna de les coses que t'agraden i intenta complir-los. Veuràs que tindràs temps per tot.

aigua ha dit...

ai això del facebook te atrapada a molta gent :) jo en tinc un i encara no ni veig el que :)el faig servir poc, això si, com que em passo el dia enganxada a la radio em serveix per comunicar-me amb ells i dir la meva, això si que es un bon invent :)

Hi ha temps per tot si es sap administrar :)